Popsicles de primavara

4:59 PM



Desertul meu preferat si al zuzei : inghetata. Si pentru ca ne-am saturat de incercat diverse gusturi cu aroma de n chestii , care sunt doar pline de zahar si prostii, ne-am inarmat frumusel cu forme si cu fructe, asta pentru ca tot am gasit o oferata la caspune - capsune cu gust de capsune - si am hotarat sa renuntam la comert si sa le facem cu manutele noastre. 


Sunt nu doar cu mult mai gustoase si sanatoase, perfecte pentru clima noastra super hot de Alentejo, dar si foarte fun de facut. 


Necesar :
  • 2 - 3 banane mici si coapte ( eu iau mereu banane produse local, chiar daca sunt duble la pret )
  • o mana de capsune fresh ( daca nu le cresti chiar tu, toate sunt cam la fel..) 
  • 2-3 linguri de iaurt grecesc  - am ales noi, poti sau nu sa-l folosesti, sau il poti inlocui cu varianta vegetala daca o preferi
  • blender manual
  • forme simple de popsicles 

Totul bland-uit si pus in forme, la congelator peste noapte  si pam-pam - iaca inghetata!! 

Este un desert ce i-l dau zuzei fara griji si la mic dejun si intre mese si oricand doreste!




Si daca nu ai forme de inghetata pe bat poti foarte usor sa improvizezi cam asa ca-n poza de mai jos 





Stay tuned! Mai facem bunatati, mai impartim idei cu tine! Dar pana atunci,
spune-ne fara sfiala care e combinatia ta preferata de inghetata facuta acasa?

1 comment:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.