All eyes on Oanasbijuu

Iti amintesti de campania noastra de promovare a mamicilor antroprenoare si talentate? Ei bine, azi iti prezentam o mamica frumoasa care "sarmoseste" de zor impartind minunatii unicat catre cele mai cochete dintre noi.
Nu am sa zabovesc eu mult cu vorba caci azi toata atentia noastra este indraptata catre Oana. Va invit sa o cunoasteti si sa fiti curioase sa o vizitati online.

Invit de asemenea orice mamica doritoare de o a se alatura campaniei noastre sa ne povesteasca intr-un email despre asta, la adresa de la rubrica Contact.




1.       Cine este Oana asa cum crezi tu ca este ea.


Eu sunt o mamica a unui baietel de un an si 7 luni care incearca sa faca cat mai multe J.

2.       Cum te regasesti in rolul de mamica?



Aloc copilului cea mai mare parte din timpul meu si incerc sa fac fata provocarilor la care ma supune cum ar fi o febra, un catarat pe o noptiera sau un pervaz, mamicile sigur stiu cate emotii ai cand e la doi pasi de tine si simti ca nu ai timp sa il prinzi din cadere, dar pe langa provocari ma si bucur de fiecare zambet sau dragalasenie de a lui. Pe scurt invatam sa traim impreuna, rolul de mamica m-a prins “nepregatita” fiindca un copil nu are manual de instructiuni(nu mai stiu unde am citit asta dar mi-a placut).

3. Cat de greu si cat de fun e sa fii parinte in cazul tau?


Grea mi se pare orice schimbare ce intervine in mersul normal al lucrurilor asa ca as fi mincinoasa sa zic ca pentru noi nu a fost greu, a fost, dar ne-am adaptat si in continuare ne adaptam cu zambetul pe buze J. Cele mai dragute momente mi se par acelea cand suntem toti trei in parc, ne plimbam, mancam un covrig sau doar radem la te miri ce prostiuta facuta de M.

 

4. Ce aspecte din viata ta au suferit schimbari majore de cand cu noul statut?


In primul rand centrul atentiei  si preocuparii mele s-a schimbat.  Am devenit mai atenta la alimentatie, la produsele folosite in casa, imi doresc sa ii ofer lucruri naturale pe cat posibil pentru un start sanatos. Parca intre timp am devenit si mai toleranta, mi se pare ca altele sunt lucrurile importante si nu cele pe care puneam mare pret pana sa intre M in viata noastra.


5. Ai transformat un hobby intr-o mica afacere. Cum a fost drumul asta?


De vreo patru ani “margelesc” si “sarmosesc” cu o mica pauza. Am revenit la acest hobby cand am ramas acasa in concediu de maternitate. Drumul pentru mine nu a fost greu, initial am dorit sa imi confectionez singura mici bijuterii, am confectionat pana nu am mai avut inspiratie si o data cu maternitatea a revenit. Am zis ca daca creez cate ceva sa le arat si altora sa vedem daca le place si surpriza...le-a placut. Nu o pot numi inca afacere fiindca eu  nu vand intr-atat incat sa ne intretinem, creez doar din placere.


6. Stim ca talentul si creativitatea sunt atuuri mari in activitatea ta,insa cum ai procedat cu curajul sa fii antreprenoare,sa scapi de sef :)?


Talentul este acolo, inspiratia vine si pleaca, de exemplu daca mi se cere sa refac  un obiect mi-e imposibil daca nu am dispozitia necesara. Momentan nu am scapat de sef, asta e planul meu pentru urmatoarele 6 luni, o sa va anunt daca mi-a iesit J .


7. Te invit sa iti lauzi creatiile. Ce faci tu deosebit sau care este amprenta ta pe ceea ce creezi si dai spre purtare altor femei?


Mie in principal imi place sa fac cercelusi, multi, multi, diverse culori si marimi dar am realizat si pandantive, coliere, bratari si inele. Pozele urmatoare sunt cu creatii foarte dragi mie.





8. Unde te gasim sa admiram si sa cumparam bijuu-urile tale?


Pentru ca trebuie sa incercam sa tinem pasul cu tehnologia ma gasiti in principal pe blog http://oanasbijuu.blogspot.com/ , pe facebook  https://www.facebook.com/Oanasbijuusau pe twitter  https://twitter.com/#!/Oanasbijuu.


9. Cum te ajuta pe tine ca si femeie/mama/antreprenor faptul ca faci parte dintr-o comunitate parinteasca si feminina ca aceasta?


Am reusit sa invat lucruri ce mi-au fost sau imi vor fi de folos de la oameni speciali, am cunoscut persoane deosebite, frumoase sufleteste si  am gasit si oameni care au nevoie de ajutor, ma ajuta pe mine fiindca pot ajuta.
 

10. Daca ar fi sa caracterizezi urmatoarele " femeie-mama-sotie",alaturand fiecarui termen un altul,care ar fi acei termeni?


Eu as zice doar Superwoman!


 Multumim Oana! Succes cu sarmoseniile si multa inspiratie pe toate planurie:)!

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.