Cand visele devin realitate



Ne-am trezit imbratisate. ZuZi lipita de mine si cu palma dreapta pe obrazul meu. Statea inca cu ochii inchisi si zambea. Apoi, fara sa prevad, s-a ridicat brusc si m-a pupat apasat. Si iar m-a mangaiat pe obraz, zambind complice. Nu intelegeam sursa acestei doze de buna dispozitie si veselie, dupa o lunga perioada in care eu ziceam Buna dimineata! si ea tipa un Nu! scurt.

In timpul micului dejun a fost tacuta, dar zambetul complice l-a pastrat. Si am tinut-o asa pana la amiaza, cand a picat franta in bratele mele, si cu degetul in gura. Culmea, cu acel zambet care nu voia sa fuga de pe fata ei. Ne-am intins in pat, si conform obiceiului ne-am aruncat picioarele pe pereti (strange, huh? dar asta este pozitia noastra de comfort atunci cand citim). Si in loc sa citim dintr-una din cartile de pe noptiera, am propus sa povestim. Iar ea a inceput sa chicoteasca. Acel chicotit frate cu zambetul complice.

In povestea noastra era o zana. Nu era orice fel de zana, ci era Zana Umbrelelor. Ea locuia intr-o lalea, si avea multe surori. Ele locuiau in copacul de langa lalea. Aveau si un fratior. El era spiridus, si locuia in spatele Lunii, atunci cand aceasta rasarea. Zana Umbrelelor il cam certa pe Spiridusul din spatele Lunii, pentru ca acesta, cand calatorea ii necajea pe copii.

Este o poveste compusa in mare parte de ZuZi, iar conceptul provine din visul sau, cel care i-a provocat zambetul. In visul sau, ZuZi mi-a povestit ca s-a urcat in copacul zanelor mici ca sa culeaga un mar cu sclipici (?!?!) si a cazut. Zana Umbrelelor a salvat-o exact inainte sa cada...in pat. Si tot ea l-a alungat pe Spiridus atunci cand a venit sa o gadile.

Acum ZuZi se trezeste zambind, pentru ca Andra i-a pictat-o pe Zana Umbrelelor exact pe peretele de langa pat, unde eu nu mai am voie sa imi urc picioarele, pentru ca le deranjez pe zanele mici.

In vara care tocmai a trecut, cand am cunoscut echipa Pictam Vise, m-a bufnit putin rasul. Mi se parea hilar. Asa ca provocarea a fost doar pentru mine cand le-am povestit, Andrei si lui Andrei (crazy thing potrivirea asta, nu?...dar cum nimic nu e intamplator...) despre visul ZuZei. Pentru ei a fost inca un vis transpus in culori, tranformat in realitate si daruit imaginatiei celor mici.

PS. Am vazut ca au campanie de sarbatori cu reduceri pentru cadouri personalizate. Hurry up daca aveti vreo aniversare sau doar un prieten drag caruia vreti sa ii faceti o surpriza unicat.


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.