Aplicatii Android utile unei mamici milenare {I}

11:28 AM


Am trecut usor de la caietel si agenda la tehnologia noua, de la analog la digital. Cine nu are astazi afinitate pentru cel mai tare gadget, un smartphone care sa le faca pe toate, e renegat si etichetat...(!?) Mai ales de catre mare piata de desfacere, care e mai rapida decat TGV-ul la scos versiuni cat mai noi pe sezon...Nici nu ti-ai achizitionat bine noua "comoara" ca apare alta..ce-ti face sau nu cu ochiul.
Si ce nu poti face oare astazi cu telefonul din buzunar, care mai odinioara avea un singur ton de apel si era foarte util pentru mesaje text...? Sunt putine dar importante lucruri care nu le poti face cu un smartphone, insa si pentru asta exista alternative, evident. Nu scapa industria nimic.



Iaca asa ca de 9 martie, mi-am luat vreme sa-ti insir cateva sugestii pe care le POTI face cu un smartphone, mai exact cu ce te poate ajuta el in mica ta rutina zilnica, aparte selfies pe Instagram, desigur si verificat ce-a mai postat pe Facebook cutare prietena...
Eu utilizez sistemul Android si cam atat..de cand a aparut el. Nu am avut afinitatea pentru varianta de peste ocean si nici dorinta sa imi ies din spatiul de confort, lucru care e posibil sa se schimbe dupa ce am avut o legatura video cu un client, pe Facetime, utilizand iPhoneul sotului din dotare si multumesc ca atare barbosului din dotare :).
Intamplarea face ca am fost nevoita sa folosesc o buna si mare bucata de vreme in urma doar smarphone-ul pentru ...aproape tot...inclusiv urcat articole pe blog...scrise tot pe telefon, sau editat foto...si inca nu erau atatea aplicatii fantastice cate gasesti acum.. Da, da...stiu ca pare imposibil, dar era pe vremea cand tabletele erau in proiect sau erau prea departe de bugetul meu.



Lasand la o parte aplicatiile de social media care poate ne ajuta dar ne rapesc timp pretios , iti spune asta una care e dependenta, gasesti aplicatii destepte, slava celui de sus si celor destepti care urca in store-ul Google Play tot felul de chestii care mai de care mai folositoare.

Aplicatii Android ce te ajuta la cumparaturi

Daca esti o persoana minimalista, care prefera simplitatea lucrurilor si functionalitatea lor maxima si ai nevoie de un ajutor cand mergi la cumparaturi astfel incat sa nu incarci carutul pe jumatate cu lucruri de care poate nu ai nevoie..si daca evident iti place si preferi sa faci liste de shopping intainte de sesiunea efectiva, Shopping list e varianta pentru tine.

Am folosit-o o buna bucata de vreme. Design simplu,  dar o gramada de functii super folositoare care te ajuta sa te organizezi, sa share-uiesti cu oricine doresti si iti administreaza bine lista de cumparaturi : formare de liste separate, categorii de produse, atunci cand itroduci un produs nou in lista poti alege, cantitatea, redacta pretul, scana chiar codul de bare ( pentru care iti este necesar un alt plug-in evident) . Odata lista creata, ajuns in magazin, deschizi, bifezi ceea ce cumperi si produsul achizitionat se duce in jos ca poti vizualiza astfel doar ceea ce mai ai de cumparat, insa asta o poti seta dupa preferinte, editezi pretul astfel incat aplicatia iti poate calcula pe loc suma cheltuita pe ce ai in cos. Mai fain e ca si memoreaza insertiile si asta te ajuta pentru urmatoarea lista. Poti chiar pune fotografii la produse. Este un prieten bun la cumparaturi, trust me! E foarte user-friendly!

2. ListOn Free

Ei bine, noi astia din social media suntem mai artisti asa...uite-asa am schimbat si am dat peste aplicatia asta, care face cam aceleasi chestii ca prima mentionata, insa...are design!!! E mai intercativa ochiului meu, si poate si pentru tine daca esti o persoana mai creativa. Te convinge preview-ul din link despre ce vorbesc. Ruleaza nu la fel de ok ca prima, insa nu-mi premit sa spun ca asta ar fi un feedback suspectand delatfel ca smarphone-ul meu nu mai este atat de smart si ma lasa la greu...

ListOn te ajuta să iti imbunatatesti cumparaturile oferind:
✔ Permite cantitățile È™i preÈ›urile pentru orice element.
✔ Două stiluri vizuale. Sunete personalizate. (design-ul , bata-l vina !)
✔ Sistem de uÈ™or È™i intuitiv.
✔ Articole pe categorii.
✔ Mai multe liste.
✔ TrimiteÈ›i lista ta prin intermediul WhatsApp, online, e-mail È™i SMS.
✔ Import / Export Lista de preturi pe cardul SD.

✔ 100% gratuit. 

Eu mi-s tare incaintata de ea, bag seama ca are si marime mai mica putin decat prima, deci salvezi niste spatiu bun pentru nspe variante de selfi-uri daca asta vrei. La cumparaturi, bifezi articolele cand  le pui in cos, ele apar ca si pe caiet, asta-mi place mie, taiate. Iti calculeaza daca ai rabdarea sa editezi pretul articolului, daca nu, o poti face dupa, acasa, pentru o noua lista mai usor de editat, mai ales daca obisnuiesti sa iti faci cumparaturile din acelasi magazin.


3.Out Of Milk

Sa zic ca e favorita mea?  Nu m-as primi sa decid insa e cea ce o folosesc acum...uneori. Alteori o ard old-school cu post-it si pix, alteori ma duc convinsa de instinctul de shopper resposabil si fac eschiva printre tacticile de marketing...plus citesc etichete!!
But enough about me, ziceam de aplicatia asta simpla si utila la care enumeram urmatoarele:

★ Liste multipe de cuparaturi
★Sincronizare si distribuirea listelor in timp real
★ Acces online de oriunde, la listele tale pe http://www.outofmilk.com/
★Economie de timp la crearea listei grupand totul pe categorii
★ Liste usor de editat si functie de scan produs
★ To-Do list
★ Aplicatia memoreaza ingrediente si lucruri cumparate pentru o mai usoara editare ulterioara a listelor
★ Stii permanent ce ai in camara prin functia de inventariere si trecere in 'Pantry List'
★ Distribuie lista de shopping prin SMS sau email
★ Muta sau copiaza obiectele din lista intre liste si 'Pantry'
★ Aplicatia iti calculeaza total cost al listei daca editezi fiecare ingredient din lista cu pret


Si cu asta basta, am scapat de liste uitate acasa sau de liste fictive, de cumparaturi exagerate, de buget depasit...Organizarea este buna si poate fi si simplu si fun...uneori :)


Aplicatii Android exclusiv pentru femei


1. My Days-Period and Ovulation.

Simpla si minimalista, sub forma clara a unui calendar, iti memoreaza, administreaza datele despre ciclul menstrual si face o predictie a perioadei de ovulatie, predictie ce, precizez subliniat , la fel ca la toate aplicatiile de acest gen, este la nivel generalist pe baza unui algortim simplu dictat de experti in medicina, deci nu trebuie urmata strict ca atare, fiecare organism este unic si functioneaza dupa proprii factori interni, externi, mentali, etc. 
E draguta, are si parola, te si notifica daca doresti, cu posibiliate de mai multi useri, este usor de folosit .Poate chiar sa-ti puna datele stranse intr-un email pe care il poti transmite medicului, in caz ca ai nevoie. Este "customizabila" cum zic eu, variante de culori la alegere si are vreo 4 widget-uri la alegere, pentru ecranul de home,sa-ti fie  la indemana.
Am folosit-o multa vreme....pana ce m-am plictisit :) ca femeia...evident!

2. My Cycles Period and Ovulation

Am incercat-o si pe asta! M-a lovit faptul ca-i facuta de MedHelp si nu de un nene orisicare priceput in aplicatii pe market. Are intr-adevar alt design, nebunia mea. Este tot desteapta si utila.
Are in mare aceleasi avantaje ca si cea la care am ramas ca folosinta. 



3. MayaLove

A 3-a insa prima in lista mea de preferinte si cea la care am ramas ca utilizare de aproape 2 ani, este LoveCycles. O gasesti in mai orice market, o poti descarca si pe laptop si se sincronizeaza online cu cea de pe telefon, are exact ce-i trebuie si cum trebuie, este super usor de utilizat, la fel ca si altele ai posibilitatea sa-ti descarci pe email istoricul. O laud ca design minimalist si usurinta de utilizare, plus alte bonusuri bune precum o gramada de reminder-e , iti tine evidenta nu doar menstrei ci si a datelor de amor cu iubitul, a greutatii si temperaturii, a starilor de spirit si simptomelor. N-ai cum sa nu o indragesti, la fel ca cei 6 milione de utilizatori.


Cam atat cu partea 1-a, caci mi-a luat cca 1 an sa scriu articolul asta, la propriu, abia azi termin ideea inceputa de prea mult timp si ma ia cu oboseala, imi scade glicemia, asa ca bag o banana doua trei sub mustati si te-astept sa-mi spui ce aplicatii iti plac si folosesti in Android, fara de care nu face ciresul flori, stii ce zic :)


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.