Dimineata pe racoareeee

11:39 AM
De cateva zile tot aman sa povestesc despre diminetile noastre impreuna, pentru care sunt foarte recunoscatoare Universului. Pentru ca am ocazia in fiecare dimeneata, sa fiu alaturi de cele doua suflete pereche ale mele.

Bine ca m-a provocat urbankid.ro , altfel poate ramaneam doar la stadiul de intentie.

Revenind la diminetile mele, eu incep fiecare zi a saptamanii la 6:30. Nu ma poate trezi nici un ceas, doar hubby. El ma anunta ca incepe o noua zi. Iar eu ma trezesc ori intinzandu-ma ca o pisica in toate partile, ori sar in acelasi timp cu un entuziasm extraterestru. Pun de cafea si dispar in baie. Dupa toaleta de dimineata pregatesc un mic dejun, cat si pranzul din caserola (este planuit cu o zi inainte, nu ne ia prin surprindere) . Iar momentul in care ne bem impreuna cafeaua este savuros. Este liniste, noi suntem odihniti si putem discuta pe indelete despre ziua care ne asteapta. Ne stabilim impreuna prioritatile si ne incurajam unul pe celalalt.



ZuZa de obicei se trezeste dupa ce terminam de baut cafeaua si de discutat, asa ca are parte de o portie generoasa de giugiuleala si pisiceala la prima ora.

Noi nu deschidem radioul decat dupa ce terminam cu iubitul si smotocitul. TV nu avem :D

Nu ne grabim, dar nici cu incetinitorul nu ne miscam. Totul decurge intr-un ritm normal, stie fiecare ce are de facut, firul actiunilor este firesc.

Este importanta o atitudine pozitiva inca de la prima ora cand deschidem ochii. Ii spun ZuZei in fiecare dimineata ca ne asteapta o zi extraordinara in care vom invata lucruri noi si ne vom distra, ca putem face orice, sky is the limit. Iar ea chicoteste  complice a bucurie si curiozitate. Pe masura ce ma vede mai entuziasmata, ea este tot mai bine dispusa.

Partea interesanta a diminetii este alesul tinutei. O las sa isi bage nasul in dulap, sa isi aleaga ce vrea. Deja m-am obisnuit: orice cu fustita. Daca mi se pare ca e ceva ce nu merge in tinuta ei, ii propun o schimbare. Cateodata accepta, cateodata nu. Si asa ajungem in unele dimineti sa mergem pe strada uitandu-se lumea la noi ca la alien, but that's fine by me. 

Inainte de a iesi pe usa am grija sa las casa intr-un stadiu de ordine cat sa ne placa atunci cand ne intoarcem dupa o zi lunga. 

Fiecare dimineata este o binecuvantare, iar eu sunt recunoscatoare ca suntem impreuna la inceputul fiecarei zile.


Imagini via Pinterest

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.