Vine, vine primavaraaaaa

11:05 AM
Am inceput dimineata intr-o mare lene. Asa ca, daca tot ne-am trezit cu lene, am zis ca ne permitem sa ne mai giugiulim putin si sa vorbim. I-am spus ca astazi este ultima zi de iarna. Aiaiaiai, tragedie!

Nu, si nu, si nu! ZuZi vrea sa fie Iarna mereu. 

Am lasat-o la gradi cu promisiunea ca dupa amiaza cand ne vom revedea ii voi aduce calendarul lunii Martie, si vom planui impreuna ce vom face in acest inceput timid de primavara. Prevad ca isi baga nasul in aceasta intalnire organizatorica si cateva briose cu topping de choco :D




Asadar, poti downloada si tu,  direct de aici varianta .pdf pentru print a calendarului lunii Martie.

PS Viziteaza siteul Amei, are o postare dementiala despre calendarul lor de activitati si o multime de idei numai bune de pus in practica. 

Have fun!

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.