Little Miss Closet

Inca de cand eram prin liceu I guess, nu-mi aduc aminte exact perioada (but it seems like forever), mi-am dorit un dressing ca cel al lui Carrie Bradshaw. Mai exact acel loc generos si organizat in care sa iti poti depozita micile comori semnate de nume celebre sau by Anonymus, si care sa faca in mod genial trecerea intre dormitor si baie. This is a dream. Pe care intentionez sa-l pun in practica pana la adolescenta ZuZei :)

So, mai pe scurt acesta este Miss Carrie's Closet



Anyhow, pana cand ii va veni vremea acestuia, noi am facut ceva modificari in dressingul nostru mult mai mic decat cel de sus. 

Am modificat in primul rand pentru ca mi-am dorit acces full pentru ZuZi, deci totul este acum la inaltimea ei, ultimul raft fiind mai inalt cu 20 cm de capul ei, dar daca intinde mana ajunge la cutii.

Am cautat sa ii cream un spatiu din care sa se serveasca singura cu ce isi doreste sa se imbrace si sa accesorizeze.

Am introdus nou o bara la nivelul ei pentru lucrurile depozitate pe umerase, cateva etajere in stanga pentru cele impaturite, iar jos pe ultimul nivel am facut loc pentru incaltaminte.
Nivelul de sus al dulapului este acum dedicat cutiilor cu accesorii si gentutelor de tot felul. Iar pe usa am montat cateva panglici ce organizeaza cateva din clamele si bentitele ZuZei. Mi-as fi dorit si o oglinda pe usa, insa la cum tranteste usile am preferat sa ma mai invart pana ii gasesc un loc la nivelul ei.

Pentru acest proiect m-am inspirat de pe Pinterest din muuuulte fotografii si idei frumoase.

Aici am selectat cateva, insa poti vedea mult mai multe pe pagina noastra de pe Pinterest si pentru a fi la curent cu ce idei faine mai gasim poti apasa butonul Follow Board. 













No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.