Un pic de #brandstyling

8:49 AM

Hei natiune si mamica amazoana cititoare, cum iti este saptamana? Cu 'succesuri' so far so good?


Despre ce-am reusit cu succes, care cred eu ca e o definitie inventata si atribuita unei stari pe care o purtam tot timpul insa n-o vedem si n-o simtim dintr-o autocenzura pacatoasa, hai sa-ti impartasesc azi ce muze m-au gadilat pe mine in weekend de mi-am recolorat putin brandul , mai putin complet sau oficial..Cum adica ce brand? Daca ti-a luat-o mintea catre etichete scumpe sau reclame proaste, nu suntem pe aceeasi unda, nu sunt sunt vreun Versace mai mic...Brandul asta inseamna momentan eu + experienta de niste ani in digital marketing + niste consistente colaborari / colaboratori /clienti misto de tot, care toate la un loc se cuprind intr-o imagine si-un nume, ca deh, daca esti cizmar tre sa-ti faci si propriile cizme candva...Dar despre asta mai pe larg la timpul potrivit, cand ma asez in valul asta de evolutie si-mi accept directia.


Iaca asta e un moodboard, dedicat Social Media Artisan si are un pic de galben,  n-am putut sa ma abtin, regret...

In cateva cuvinte despre branding sau rebrading si imagine, principiul e simplu: cauti sa-ti expui personalitatea, mesajul si misiunea folosindu-te de ce-ti creezi ca si imagine pentru ca cei la care vrei sa ajungi sa priceapa cine esti , ce vrei, ce poti. Si sigur ca vrei sa fii cel mai cu mot, sa pui coada la pruna si sa iesi din multimea devoratoare de design si inedit. Si pe buna dreptate, e din ce in ce mai interesant sa faci imagine in marketing, intr-o lume in care consumerismul e suprapoderal...

"Misiunea mea ca si antreprenor/femeprenor/mamaprenor sau freelancer este sa sustin oameni faini si branduri cu personalitate, sa-si expuna misiunea cat mai creativ si bine in online. Pentru ca pot, stiu dar mai ales pentru ca am timpul necesar sa o fac."


Si iata si brandstyle board-ul, in toata splendoarea.




Nu stiu despre tine dar eu mi-s multumita de noua paleta de culori. Abia astept sa-mi asortez cumva si noul colt office ce sper sa fie azi gata, dupa asteptari de-o saptamana dupa livrare Ikea, dar #lifeain'tboring si toate in sincron perfect.

Daca-ti place sau nu, din ce motive sau nu, lasa-mi un comentariu, ma paste curiozitatea despre cum ajunge mesajul meu, ca si culori, asa cum sunt ele acum.



No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.