Beauty Boost: Cel mai simplu scrub pentru maini

Da, da, curatenia asta de iarna, inainte de sarbatori m-a terminat. Si mi-a distrus pielea mainilor, chiar daca folosesc produse de curatenie ecologice. Frecatul, apa de la robinet, periile de curatat, manusile rupte si neinlocuite, toate au contrbuit la niste maini care dupa curatenie au avut nevoie de o interventie rapida.

Asta a constat in cel mai rapid si simplu scrub pentru maini din lume


  • doua linguri de zahar brun
  • doua linguri de ulei de masline

sursa Pinterest


Le-am amestecat intr-un castron, apoi am masat mainile timp de un minut. Le-am spalat cu apa calduta, fara sapun sau altceva. 

Pielea mainilor a ramas fina, neteda, fara toate acele pielite si cojite care incepusera sa ma deranjeze si care mi se agatau de haine. 

Ca rasfatul sa fie rasfat, si hidratarea facuta ca la carte, am aplicat si o pelicula fina de creama de maini cu ulei esential de grapefruit (my favorite). 

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.