TestLikeShare - Buggie Nuna Pepp

In era asta a consumului, ajungem usor sa ne incarcam de tot felul de produse, care mai decare mai inovative, cu atat mai usor daca esti mamica. Cred ca un obiect de nelipsit din inventarul unei case cu copil este un mijloc de transport pentru acesta, respectiv un carut , o esarfa de purtat, un sistem ceva, o tricicleta.

Azi ma opresc la varianta buggie, din dor si nostalgie pentru vremurile cand plimbam si noi cu foarte mare placere un Nuna Pepp galben ca o floarea soarelui.

Am mai avut vreo 2, chiar 3, inainte de asta, penultimul fiind tot un buggie, insa cum zana mea crestea cat altii in juma de an, am trecut la Nuna. De ce? Nu doar pentru ca eram extrem de aprope de Olanda,tara lui de origine si  de unde l-am si achizitionat, ci si pentru ca din cercetarile mele, a fost singurul care m-a convins efectiv sa-l VREAU si pentru ca este singurul buggie care duce pana la 18 kg de copil, evident copil care sa mai doreasca sa fie plimbat la greutatea asta :),desi majoriatea siteurilor din Romania ce il comercializeaza nu subliniaza aspectul asta. Nu am obiceiul sa laud aiurea produse, insa despre Nuna chiar imi place sa vorbesc, aproape la fel de mult ca despre sistemele de purtat ale Dianei.





Si am sa incep sa-ti spun ,in opinia mea, beneficiile acestui minunat produs :

  • extrem de usor de folosit : sunt necesare doar doua miscari si Nuna este gata de plimbat cel mai cel plimbaret de copil, plierea ultrausoara si ultracompacta, incape lejer in orice portbagaj, poti chiar sa-l cari cu bicicleta folosind sistemul special de prindere
  • extrem de usor : are putin pana in 8 kg, cand se pliaza se face ca un troler fiind extrem de usor de transportat si manipulat.
  • designul : ei, aici e-aici...nu sunt eu vreo innebunita dupa ultimele racnete, insa daca e sa fi adorat ceva mai mult la obiectul asta este confortul , atat pentru zana care adora plimbarile cu el,vedea totul de la o inaltime potrivita si deschis, plus aparitia fa-bu-loa-sa!! si nu exagerez. Eu il consider cel mai elegant buggie urban din lista celor cu cel mai bun raport calitate - pret.
  • calitatea materialelor : absolut tot ce inseamna husa pe carutul asta se poate da jos si spala spala, iar materialele sunt senzationale, extrem de rezistente, atat la murdarie cat si le socuri,si foarte placute.
  • frana - o atingere de picior si gata, totul se opreste!
  • flexibilitatea - singurul carut in care zana mea, cu cele 15kg ale ei + cumparaturi in cosul destul de generos pentru un buggie, stateau linistite in timp ce eu impingeam si rasuceam totul cu doar DOUA DEGETE , iar eu nu-s deloc una solida . Incearca , fa un test drive, te provoc :)
  • copertina si accesoriile : eu l-am achizitionat impreuna cu pachetul de huse - pentru ploaie si anti insecte . Te invit sa vezi cum arata, pe langa modul extrem de ingenios si simplu de montat totul, spre deosebire de alte modele de carut, husa asta permite copilului  sa si vada ploaia si sa se miste in continuare cu usurinta in carut, fara teama ca ramane in ploaie. Husa anti-insecte este iara la fel de minuata mai ales pentru copiii mai mici, care obisnuiesc sa faca plimbari  lungi si sa doarma mult in carut afara. Copertina a fost exact ce cautam eu, ajustabila si cu mare acoperire, ideala pentru sezonul cald cand fereste foarte eficient copilul de razele solare, plus ca si asta e detasabila, cand nu e cazul, o dai jos, si deja carutul are alt aspect .
  • durabilitate : l-am folosit cca 1 an, l-am dat mai departe in stare impecabila, desi era circulat foarte mult, ce-i drept, mare parte nu pe trotuare romanesti. Insa e testat chiar si aici si face fata cu brio.
  • manerul reglabil : fara trepte si alte nebunii, din doua miscari ti-l pozitionezi cum doresti. O incantare si pentru tati al nostru, inalt de 2m .
  • stabilitate : anterior Pepp am avut un buggie in 3 roti. Nuna pe langa ca arata la fel de trendy sau poate chiar mai bine, in opinia mea, se si comporta mult mai stabil pe "carosabil " cu cele 4 roti.
  Te invit sa vezi un video de prezentare , pentru o idee mai clara.




Intr-un cuvant : incantare! M-am caznit sa ii gasesc un cusur, doar pe principiul ca nimic nu e perfect si cred ca singurul aspect care pe noi nu ne-a multumit in totalitate a fost faptul ca rotile,fiind dintr-un material extrem de rezistent si ca atare destul de dur, nu si-au facut bine treaba si s-au comportat nu prea incantator pe un teren mai putin urban, pe carari de padure de exemplu. Ei bine, in opinia mea , este totusi un extraordinar buggie urban, nu si off-road :). Eu il recomand oricarei mamici care doreste un obiect de calitate superioara, accesibil la pret si foarte facil. Vine si intr-o gama frumoasa de culori, are diverse accesorii, chiar si sistem pentru scoica, deci il poti achizitiona inca de la bun inceput si nu doar de la 6 luni cum este el recomandat de producatori si comercianti.
Gasesti minunatia pe multe siteuri ce comercializeaza astfel de produse. Insa dintre cele multe eu recomand Bebebliss , din simplu motiv ca ofera setul de huse gratuit, pretul fiind acelasi ca si pe BebeCarucior sau BestKids . Alegerea va apartine, pretul oricum va ofera un transport gratuit pe toate site-urile.

Te astept cu pareri ,daca ai sau ai avut un Pepp si chiar si cu critici, sunt tare curioasa sa stiu daca a dezamagit pe cineva. Si te invit sa nu eziti , daca ti-l doresti! Este unul dintre obiectele pe care ti le doresti sa le pastrezi cat se poate de mult, pentru toti copiii :).

3 comments:

  1. l-ai luat din Ro? poate mai gasim..daca nu emerald sau sand :)multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, eu l-am luat din Olanda direct, pentru ca imi era mult mai usor, locuiam in Germania. Dar cred ca nu e culoarea principalul, important e sa nu fie negru, nu recomand deloc, se incinge groaznic vara la soare :).

      Delete
  2. Salut,
    Eu am avut un cărucior când am nascut pe care l-am preschimbat cu un Nuna roșu pe la 6 luni - pe care îl am si acum. L-am folosit s-o plimb pe buburuza mea peste tot în parc sau călătorii( în aeroport a fost super practic!). Il recomand pentru că este ușor de manevrat ( închis/deschis), ușor, ft practic! Am la el umbrelă și protecție pentru țânțari/insecte.
    Pentru mine culoarea nu contează pentru că oricum se spală foarte ușor!

    ReplyDelete

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.