Curatenie-n mansarda aka detox mental



 Am inceput saptamana bini'di'tat, cu clorofila, cu vitamine, cu treziri la viata, cu un spring-summer feeling de schimbare, de regasire,toate asezonate high class cu o raceala zdravana capatata de la grupa mica gradinita.
Intamplarea intamplatoare face ca iata, in saptamana asta, foarte aprope de sarbatoarea mea de Paste si fix cand ne caznim sa ne detoxifiem care cum putem, ba prin cure, ba prin post , sa am un declick.
Un dus rece, spre racorirea si dezmortirea mintii, spre un detox mental. Asa ca am renuntat la o activitate mancatoare de timp inutil, ce o sustineam zilnic de cativa ani,in online, pentru ca am simtit ca nu ma  e locul meu acolo sau ca poate am trait intr-o continua proiectie gresita a realitatii. Si a fost mai revelator decat s-ar crede si mai benefic decat imi place sa cred, pentru ca am scos din aria mea o sursa de de energie negativa sau mai bine zis o sursa care mi-a cam ars mie sursa :).

 E un cerc vicios si este si  nesanatos daca ma intrebi pe mine, sa nu faci un DETOX MENTAL din cand in cand. De ce? Pentru  ca mintea este incarcata permanent, gandim si reactionam permanent, mai putin poate doar noaptea in timpul somnului, insa chiar si atunci tot avem o activitate . Eu cred cu tarie il legaturile energetice dintre oameni, in conexiunile dincolo de ceea ce constientul lucreaza si arata, insa de cele mai multe ori toti luptam cu demoni interiori si nu ne iese figura sa spunem NU cand trebuie si cand vrem sa spunem  NU si DA cand e cazul si chiar dorim asta. Un exemplu minunat legat de asta ai aici. Si ca si in cazul unei alimentaii nepotrivite cand ne supra incarcam cu reziduri, asta se intampla si la nivel mental si energetic, devenim cumva supra incarcati  sau  mai mult, cateodata, constatam ca nu ne mai regasim. Si cum iti dai seama ca e cazul sa actionezi ?

Stii reclamele alea stupide care incep cu :"Esti nervos? Stresat? Obosit? Satul de viata ta? Hai la noi sa-ti facem o asigurare de viata in caz ca sari bordura"

Daca ai avut si tu in moment dintr-asta, foarte recent, cand te-ai trezit martora la viata ta si te-ai intrebat ca lovita "what the...hack..happend....with ME?" , you're sooo in , dear!
 Esti bucuroasa * caci da, e moment de bucurie constientizarea, you'll see* posesoare a unei minunate sanse sa te detoxifici de toate rezidurile energetice si sa vezi ca ai o VOCE , nu doar un ECOU.

Si ce-i de facut? Iata ce-am facut eu:




**AERISIRE**

Este clar si demonstrat ca mediul haotic, dezordonat si prea plin este un factor principal pentru o stare de anxietate. Eu am mi-am reevaluat prioritatile pentru spatiul online, astfel mi-am facut o alta oridine si prioritate in program. Tu poti face ordine unde doresti, in casa, in masina, in dulap, la birou, in idei . Ideea  este sa-ti faci ca BAZA un MEDIU CURAT. Inclusiv mediul tau social,daca asta te incarca negativ si inutil.



 INCONJOARA-TE DE OAMENI CARE TE PUN IN VALOARE, IN LUMINA SI CARE CRED IN TINE CHIAR SI CAND TIE ITI ESTE MAI GREU SA CREZI IN TINE.

 Incepe cu lururi marunte, creaza-ti o rutina benefica, fa un switch intre mici obiceiuri daunatoare si cele dupa care tanjesti dar gasesti mereu scuze. Intr-un cuvant : incepi sa fii asa cum doresti CU ADEVARAT sa fii, fara scuze dar cu pasi mici , caci belive it or not, LESS IS MORE. 

**LOCALIZEAZA SI INTEGREAZA**

Spuneam mai sus de ceva demoni interiori. Nu-s balauri, sunt temeri, frustrari, frici. Odata ce le pui pe hartie, le dai o forma, le localizezi incet incet , le vezi altfel. In timp ce intocmesti lista asta incearca sa integrezi si sa accepti doua adevaruri fundamentale pe care in mod sigur nu le ai in meniul tau zilnic : 

"NU ESTI PERFECTA"
si
"VIATA  TA ESTE CEEA CE TU O FACI SA FIE"

Odata ce incepi sa integrezi cat mai bine aceste doua lucruri, anumiti balauri trecuti pe lista vor disparea iar tu odata ce constati asta, gaseste o cale CREATIVA de a-ti aduce in rutina ta zilnica aceasta noua claritate.

**RESPIRA CONSTIENT SI MEDITEAZA**

Iti propun un mic exercitiu inainte sa incepi o meditatie.
Alegeti cel mai stresant moment din zi si opreste-te sa asculti toate sunetele din jurul tau.Incearca sa identifici cam cate sunete auzi si din ce surse. Cu siguranta ai sa constati cat este de obositor poate fi sa fii in mijlocul unui vacarm . Ne-am obisnuit cu zgomotul rural, cu multe surse in jurul nostru. 
E timpul pentru putina liniste!

Meditatia este momentul TAU cu TINE. Si nici nu-i o mare scofala.Dar necesita exercitiu. Nu este necesar sa te asezi in pozitii alambicate sa te faci covrig, in cine stie ce decor tantric, este de ajuns sa stai undeva comod, cu spatele cat mai drept si sa cauti sa te relaxezi complet pret de 1 minut. Poti sta chiar intinsa in pat. Inchide ochii si asculta-ti respiratia. Monitorizeaza si vizualizeaza aerul care iti intra in plamani, controleaza totul din diafragma si nu din piept. Nu lasa nici un altfel de gand sa intervina in momentul TAU. Fa asta pret de doar 2 minute, intuitive, nu cu ochii pe ceas.

Pune procesul asta undeva in rutina ta zilnica si nu te opri la  a crede ca se poate doar acasa in liniste. Fii creativa si gaseste un moment prielnic in care 3 minute sa te reculegi.

** A LITTLE YOGA PER DAY, KEEPS THE DEMONS AWAY**

N-ai timp de sport. Te inteleg. Insa nu ai nevoie nici de timp sau resurse fantastice pentru 10 minute de exercitii care sa-ti aduca aminte ca esti "alive and kicking" . Si nici nu iti imagina ca trebuie sa fii un mic pui de contorsionist sa faci asta. Kive yourslef a brake and some more credit si incepe-ti ziua cu un ritual pe cat de simplu pe atat de benefic si extraordinar pentru intreg ecosistemul tau energetic de chackre. Si plus de asta , facand constant treaba asta, corpul tau iti va multumii negresti, dar si starea ta de bine va devenii la fel de roz ca blogul asta :)

SUN SALUTATION





Asadar....ce spui? Te recalibrezi la tine? I DARE you TO!
Te invit sa-mi spui ideile tale despre ce faci tu ca sa te detoxifici mental.







No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.