Ina Todoran : despre Dumnezeu, detox si lifestyle sanatos

5:30 PM
In ton cu tema si in ton cu inimile noastre, azi am placerea sa iti asez aici un interviu frumos si cald cu Ina Todoran, mamica si blogger, un personaj de poveste de neratat in onlineul romanesc din categoria "mamiceala si lifestlyle" . Si daca nu o cunosti deja pe Ina, o poti citi pe site-ul ei diafan Lifestyleblog.

Sursa foto


Am sa-ti marturisesc ca abia asteptam prilejul asta,Ina fiind una dintre preferatele mele si asta pentru energia pozitiva pe care reuseste sa o transmita prin tot ceea ce face catre ceilalti si pentru inspiratia incantatoare catre un stil de viata sanatos "in and out".

Haide sa vedem ce ne-a povestit!



  • Buna Ina, iti multumesc ca ai acceptat acest interviu. Ina, esti mamica si inca una activa as crede eu din cum apari in online. De unde iti tragi tu energia zilnica? 

Energia mea provine dintr-o singura sursa: Dumnezeu. Fara El nu as fi ajuns acolo unde sunt astazi, nu as fi avut blogul si viata pe care o am astazi. Increderea in El este ceea ce imi da zilnic putere, speranta si tarie. 

  • Stiu ca ai un site foarte dragut unde imparti franturi din valorile tale celor interesati.Spune-ne despre proiectul tau cu revista online Pasi Spre Eden. De unde inspiratia si care-i motivatia?



Povestea revistei este una foarte interesanta. Acum patru ani aveam acest proiect in inima. Imi doream sa am o revista de lifestyle care sa transpuna in paginile sale crezurile, dorintele si visurile mele. In anul 2010 am fost la un pas de a o lansa in format tiparit insa din pacate am amanat momentul din diverse motive, unul dintre ele fiind si sarcina si gandul ca bebelusul meu va avea nevoie de intreaga mea atentie. Apoi, in anul 2011, cu putin timp inainte sa nasc am avut un vis incredibil. A fost un mesaj de la Dumnezeu, care dorea sa fac aceasta revista. A fost cel mai real si mai minunat vis din intreaga mea viata. Am stiut ca este ceva important atat pentru mine cat si pentru Dumnezeu, asa ca am inceput sa schitez primul numar, in varianta online. Revista se doreste a fi o revista de lifestyle crestin, care incearca sa aduca cititorii mai aproape de Dumnezeu prin simplitatea lucrurilor care ne inconjoara: frumusetea naturii, a lucrului manual, a hranei vegetariene, prin povesti inspiratoare si fotografii graitoare si nu in ultimul rand, prin dezbaterea unor teme spirituale. 


  • Deloc intamplator, dar fara sa realizam, noi (MamaProject)  propunem tema "detoxifierea in toate formele ei" , chiar in saptamana in care deschide postul Pastelui crestin ortodox. Este in opinia ta postul o forma complexa de detox? Tu postesti?

Eu nu sunt ortodoxa, deci nu tin posturile aferente sarbatorilor ortodoxe insa cred in puterea curativa a scurtelor perioade de detoxifere a organismului. Iar acum ca e primavara ne putem bucura din plin de verdeturi si legume proaspete, numai bune pentru a le transforma in salate delicioase, in sucuri energizante si supe hranitoare. 


  • Cum este pentru tine sa fii vegetarian? Ce beneficii iti aduce ?

Pentru mine a fi vegetarian este ceva normal, am discutat despre acest aspect in ultima postare de pe blog. Beneficiile sunt nenumarate, esential este echilibrul si documentarea riguroasa.

  • Este costisitor sa fii vegetarian sau sa mananci sanatos in Romania de azi?

Judecand dupa beneficiile pe care ti le aduce o dieta vegetariana, nu este costisitor. Alegand hrana curata si sanatoasa ne zidim o imunitate puternica si astfel ne ferim de boli. O viata traita in desfatare si necumpatare este mai costisitoare caci boala isi va face aparitia mai devreme sau mai tarziu. 

  • Care ar fi in opinia ta o cura ideala si cu spectru larg de detox? Ce recomanzi celor ce ne citesc?

Cea mai eficienta detoxifiere este o dieta sanatoasa, lipsita de junk food, zahar, grasimi, prajeli si conservanti. O dieta bazata pe multe cereale integrale, fructe si legume, nuci si seminte. Nu e nevoie sa devii vegetarian, ci doar sa faci mai mult loc in dieta ta produselor naturale, vegetale. Si sa nu uitam de miscare! Cateva minute pe zi de gimnastica sau chiar plimbari in pas alert ne aduc tone de beneficii!

  • Foarte multi se plang de mediul energetic toxic din jurul lor. Cum iti faci tu detoxul mental? Ce importanta crezi ca are rugaciunea sau meditatia in procesul asta?

Eu nu cred in meditatie, mediu energetic si alte astfel de crezuri moderne. Cred doar in rugaciunea inaltata cu sinceritate catre Dumnezeu si cred in prezenta Sa in viata fiecaruia dintre noi, sub acea forma cunoscuta de unii drept "constiinta". Dumnezeu este Acela care ne mustra, ne indeamna sau ne imbie cu ajutorul contiintei, a acelei "voci interioare". Daca vrem sau nu sa o auzim, depinde de noi.

  • Ina, felicitari pentru locul 18 in topul celor mai inflente femei din social media pe plaiul romanesc. Cum te gasesc aceste aprecieri ?


Citesc acum pentru prima data de acest lucru. Nu stiam! Ma bucura faptul ca ceea ce impartasesc altora este apreciat insa nu sunt genul care sa alerge dupa topuri si faima. Tot ceea ce fac, fac pentru ca vreau sa ajut. Iar daca acest ajutor e acceptat, e mai mult decat o mie de premii si nominalizari. 


  • In incheiere, te-as ruga sa le acorzi mamicilor ce ne citesc cateva cuvinte despre cum ne putem motiva sa fim mame mai bune chiar si atunci cand toate par un dezastru :).

 De cand o am pe Anais am invatat de la ea mult mai multe lucuri decat as fi vrut sa o invat eu pe ea. M-a invatat ce inseamna rabdarea, stapanirea de sine, grija, iertarea, bucuria si speranta. Copiii nostri pot fi unii dintre cei mai buni profesori ai nostri. E de ajuns sa ii privim in ochii inocenti atunci cand ne suparam pe ei pentru diverse boacane ca sa intelegem iertarea. E de ajuns sa ii auzim repetand vorbe spuse de noi la suparare ca sa intelegem impactul enorm pe care il avem asupra lor si a dezvoltarii lor fizice si emotionale. Mamelor, invatati de la copiii vostri! Nu puteti fi mame perfecte dar va puteti stradui sa oferiti copilului vostru tot ceea ce e mai bun, facand alegeri intelepte, chiar si atunci cand pare ca totul se prabuseste. Pentru ca Cineva a murit pentru noi si doreste ca noi sa gasim in El speranta.
Multumesc pentru acest interviu frumos.

Si noi iti multumim si te invitam "pe la noi" oricand doresti!  

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.