DETOX la noi acasa

Fiind foarte incantata de aventura mea detox, o provocare extrema in momentul de fata, am tras un ochi prin abundenta de informatii online. Principiul pe care am mers mai departe a fost acela ca fierul, calciul si magneziul organic se gasesc in plantele cu frunze verzi: conopida, varza, patrunjel, marar, tarhon, etc. Ele au si suficienta vitamina C pentru a facilita absortia fierului, iar calciul se fixeaza in oase cu ajutorul vitaminei D, care se sintetizeaza sub actiunea razelor solare. Aceste plante sunt cele care convertesc mineralele anorganice din apa, in organice. Corpul uman nu poate folosi aceste minerale anorganice din apa minerala. 
Olivia Steer a investigat acest aspect mai amanuntit si tot ea ofera si rezultatele testarii cu TDS-metrul unor marci de apa minerala ce se gasesc pe piata romaneasca.
Tot ea m-a inspirat atunci cand am mi-am conceput meniul pentru aceasta saptamana in ceea ce priveste deliciosul smoothie cu catina si pontul cu fagurele. Pentru ca mi-a dat energie fiind coffee addict, iar mestecatul fagurelui m-a salvat sa n-o iau razna.

Pentru mine am inceput cu 

Green Smoothie delicios, dar am fost nevoita sa-l impart cu familionul ca prea era de incercat la cum imi sclipeau ochii
Apa cu limes si menta, inspirata din Pasi Spre Eden, pe parcursul zilei
Ceara dintr-un fagure de miere pentru momentele cand te ia cu lesin :)
Ceai de urzica pana seara

Pentru hubby&baby

Like as a starter:

Seara, cand ne adunam la cina
Supa crema de conopida dar fara chipsurile de pastarnac din motive de Zuza

In restul zilei ei mananca fiecare la 'serviciul' lui, so my work this week is simple.


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.