3 Extensii Chrome care te scapa de publicitate nedorita

Folosesc Chrome-ul de cativa ani, atatia cat sa nu mai stiu de cand. Doar gandul ca i s-ar intampla ceva imi taie respiratia. Pentru ca am reusit asa de simplu si de usor sa ma organizez cu el, ca daca mi-as mai aminti ziua in care am inceput sa-l folosesc, mai ca i-as face in fiecare an un tort aniversar si i-as aprinde lumanari, i-as canta si as arunca prin toata casa cu confetti in cinstea lui.

Insa fericirea noastra a  inceput sa paleasca in momentul in care la tot pasul au aparut sacaitoarele reclame, bannere, pop-ups and so on. 

A inceput si YouTube cu ads in timpul clipului. Adica nu se mai putea uita copilul la latest news from pixar, ca orice copil innebunit dupa orice de la pixar, ca hop si o reclama la vreun site de anunturi sau la vreo pasta de dinti. Plus bannere cu burti umflate si desumflate, de ajunsese copila sa intrebe de ce e nenea bolnav. 

Incepusem sa ma satur rau de toate aceste ads fara rost, insa paharul s-a umplut in momentul in care am vrut sa intram pe site-ul unui loc de joaca si am dat peste bannere ...sa zicem ..interzise minorilor.




Asa ca mi-am bagat nasul in chrome si in google si mi-am instalat pretioasele extensii care imi blocheaza reclamele atunci cand navighez, nu mai vad chestii dezgustatoare nici macar pe YouTube, nu se mai intrerupe clipul pentru cine stie ce Gigel care vrea intreaba cu cine facem banking. Si mai mult imi place acum si pagina mea de Facebook: clean, clean, clean. Fara 'sugestii' din partea FB, fara sa mai vad ca n friends like cutarescu (ca oricum nu ma intereseaza).

'Pretioasele' sunt, dupa cum urmeaza:


  • AdBlock- cea care blocheaza reclamele si bannerele de pe siteuri. 
  • YouTube Options- blocheaza bannerele de pe YouTube, dar si reclamele de la inceputul si in timpul clipului.
  • Facebook Ads Remover- Extension - blocheaza reclamele de pe Facebook si te ajuta sa ai o interfata simpla si curata.

Noh, daca tot ai prinsul gustul setarilor chrome, aici gasesti o gramada de teme colorate care sa iti personalizeze browserul.

Have fun!

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.