Duminica dimineata, intre fete

6:01 PM
Duminica dimineata, ora 6:15 a.m. WTF?



Ei, nici chiar asa, nu ii puteam spune asta ZuZei, care ma mangaia pe fata sa ma trezesc. Am deschis ochii zgribulita, acoperindu-ne si mai mult, si mai pana-n varful nasului, cu pilota pufoasa. Daddy meu doarme in continuare nestingherit.

O intreb daca ii este foame. Da din cap ca nu. Rasuflu usurata ca nu trebuie sa ma dau jos din pat.

Dar ceva tot trebuie sa facem. Trag de-o aripa laptopul de pe masuta de langa pat si bag un movie search. Ceva care sa ma faca sa fiu copila din nou. Ceva care sa imi aduca aminte de perioada asta, proiectata insa back in the '80s. Ceva light.

Si am gasit, am dat play, mi-am luat ZuZa in brate, ne-am adancit si mai tare sub pilota, printre perne pufoase cu braduti cusuti cu ata rosie.

Enjoy!



No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.