Knowing me and knowing you, la la


Saptamana aceasta mi-am plecat privirea catre momentele simple din viata noastra pe care le tratam ca fiind banale, dar care de fapt pentru copil sunt mici-mari evenimente. Si pe care, bineinteles, noi parintii nu le celebram, pentru ca le consideram banale.

Evident ca era nevoie de new experience care sa fie ca un kick.




Saptamana trecuta am avut onoarea de a participa la un workshop de parenting la Pufuletii Veseli, club pentru copii. Tema a fost ‘Ma cunosc pe mine, imi cunosc copilul’.


Da, da, tocmai titlul m-a intrigat si nu eram prea sigura cu ce o sa ma confrunt. Prima bila alba a fost faptul ca Zuza a avut acces la locul de joaca din club pe perioada cursului. Evident ca ea a fost in culmea..distractiei. O alta bila alba am aruncat-o in ring pentru faptul ca atmosfera calda si prietenoasa m-a trezit din starea de letargie in care simteam ca intru. La doar sapte seara eram super obosita si imi imaginam cum o sa ma tavalesc pe acolo pe jos de durerile de cap ce incepusera sa isi arate coltii. Guess what?! M-am gasit inconjurata de SuperMoms, toate diferite, toate frumoase, toate cu cate ceva pentru mine. Pentru ca pe fiecare le-am ascultat si am luat cate ceva pentru mine si relatia cu copilul meu. Am fost ca un vampir de informatie. Si cred ca si un vampir de energie, ‘cause next thing I know eram o bomba de adrenalina. Seriouslly, cand am ajuns acasa eram in stare sa mut mobila.

Am avut-o ca moderatoare pe Valentina, calda si haioasa, ce ne-a propus un exercitiu simplu dar cu efecte maxime pentru tot ce a insemnat a new beginning in relatia mami-baby. Pentru ca mi-am dat seama, cand am plecat de acolo, ca e nevoie sa o mai si slow it down. Bine, la pachet si cu alte revelatii in urma discutiilor de acolo. Din pacate fara prea multe detalii, caci what happens in Vegas, stays in Vegas !!

Nu am reusit totusi sa plecam de acolo fara ca Zuza sa imi smulga promisiunea ca ne vom intoarce. Si nici nu a fost greu sa o faca, caci avem de ales aici intre cursuri de actorie, creatie muzicala, dans, picture si origami, and more. Ca da, nu am rezistat sa nu dau din coada si sa o descos pe Andreea, managerul clubului, si sa aflu ca ni se pregatesc si alte surprise. Iar mie deja mi s-a incoltit in minte un concept de Summer Party pentru Zuza pe care intentionez sa …..But enough for now.

Noi ne pregatim pentru o noua vizita ‘la cluuuuuub’ la insistentele Zuzulinei. Si speram sa cunoastem acolo si o parte din voi, Zuzulini si Zuzuline din fata monitorului, sa punem impreuna, tara la cale.

XO

1 comment:

  1. Multumim, dragi colege in meseria de supermame! Ne bucuram ca v-ati simtit bine si va asteptam si vinerea aceasta la o noua intalnire de suflet, cu parinti care vor sa se cunoasca, si sa isi inteleaga copiii.
    http://www.facebook.com/events/108019816061576/

    ReplyDelete

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.