Somn usor, puisor!

4:21 PM
Aceasta postare ii este dedicata Ligiei, cea care ne-a scapat de multe bube in ultimele luni ale acestui an.

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum, ci despre cum ne-a ajutat sa dormim bine noaptea, in sfasit.



De cand a inceput gradi ne confrutam cu niste balauri care nu vor sa iasa sub nici o forma din nas. Orice as fi incercat nu avea nici un fel de efect. But now, I have a newfoundlove in persoana setului Somn usor, puisor! by Sapun Bun.
Acesta contine Sampon Bland, Unguent pentru masaj, Unguent Nasuc Fericit.

Noi am inceput sa folosim intai Samponul Bland la baia de seara. Nu stiu daca este datorita uleiurilor si maceratelor folosite, dar miroase demential. Si nu a mai fost nevoie sa folosesc nimic ca sa descurc parul ZuZei dupa baie (ZuZi are un par luuuung, nu am tuns-o niciodata in cei almost four de pana acum, si cateodata ne face zile fripte pieptanatul; acum n-a fost cazul).

Ca sa prelungim rasfatul, dupa baia fierbinte si plina de arome, am aplicat un strat fin de unguent in palme si am inceput masajul cu miscari circulare si blande, ca atunci cand era bebelusa. Unguentul, la atingerea pielii s-a transformat intr-un ulei inmiresmat, s-a intins perfect pe pielea ZuZei si mi-a usurat miscarile degetelor.

Dupa ce am imbracat our pink pony PJ's, a venit si vremea testului suprem. Pentru ca horcaielile din timpul noptii devenisera destul de enervante, Unguentul pentru Nasuc Fericit ne-a dat clasa. Adica noi am mai folosit inainte si alte unguente cumparate din farmacie, din acelea menite sa desfunde nasul atunci cand esti racit, insa toate aveau o textura de gretoasa si miroseau de imi dadeau lacrimile mie. Nici nu vreau sa imi mai aduc aminte ce stari m-au trecut cand incercam sa citesc eticheta. Ma simteam ca scoasa la tabla la ora de chimie si parca auzeam in urechi 'treci la loc, patru!',  in momentele stanjenitoare cand incercam sa pronunt ingredientele. Acum n-a mai fost cazul deoarece Unguentul Nasuc Fericit  contine musetel, cimbrisor si ulei de eucalipt. El este antiseptic, antimicotic si cicatrizant. I-am masat pe piept si pe spate o pelicula fina de unguent, i-am pus body-ul peste, un pupic de Noapte Buna! si ne-am invelit amandoua intr-un somn adanc.

Nici nu am simtit cand s-a facut dimineata pentru ca ZuZi a dormit linistita si s-a trezit cu un zambet complice pe fata (dar despre acest zambet o sa povestesc alta data). Ne-am odihnit tare bine amandoua, astfel ca dimineata am servit o portie generoasa de chicoteli si mangaieli ce ne-au dat un start senin si zambaret in ziua mohorata ce a urmat. Doar ca seara ZuZi a cerut sa facem iar baita de bebelus si sa dormim ca bebelusii. Haha, cine ar fi crezut ca o noapte de odihna asa cum ar trebui ea sa fie de fapt si cum noi nu mai avuseseram de ceva timp, si-a pus asa tare amprenta asupra copilei. Este adevarat ca in acea zi a fost tare bine dispusa, si intelegatoare si parca fara mofturile si maraielile cu care obisnuise sa faca hora in zilele dinainte.





Acest set minunat, care noua ne place tare mult, l-am daruit si celei mai mici prietene in varsta de 2 luni si jumatate. Si l-a folosit cu drag si fara nici un fel de probleme (de fapt, cam ce fel de probleme sa fi avut cand sunt folosite doar ingrediente naturale mixate cu ganduri bune si energie pozitiva) alaturi de sapunul cu lapte de capra si galbenele pentru piele sensibila si crema pentru iritatii de scutec.



Recomand din suflet pentru bebelusi si copii mai mari aceste produse cu ingrediente de calitate, naturale, procurate din zone curate si cu foarte mare atentie. De fapt va puteti convinge pe blogul Ligiei, autoarea Sapun Bun. Este un blog de familie, tare cald si plin de inspiratie.



Va doresc si voua in acest sezon rece si zburlit,  un somn la fel de linistit cum avem noi de doua saptamani incoace.

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.