Crema de nuci cu miere

Mare descoperire mare. 
De fapt a fost altfel. M-am trezit de dimineata uitandu-ma cu ochii incetosati prin bucatarie din ce sa compun un mic dejun. Si m-am trezit din nou, spunand si cascand in acelasi timp: am nuci, am miere (de tei), ce sa fac cu ele?

Cum ce? Le-am aruncat in blender. Blend, blend, blend pentru cam un minut, and voila! O super super super creamy & tasty and tasty &creamy varianta de mic dejun. 

Am folosit-o pentru tartine cu o paine facuta aseara, nu in zorii zilei (cu multumiri divinitatii ca nu am adormit si nu s-a ars), dar si cu ...unt. 




Bonus din partea nucilor:


Ah ce bine ca sunt o bogata sursa de energie, continand multi nutrienti, minerale, antioxidanti si vitamine esentiale pentru buna functionare a organismului. Ele sunt extrem de bogate in acizi grasi monosaturati ca acidul oleic, si o excelenta sursa de acizi grasi esentiali omega 3 ca acidul linoreic si acidul alfa linoreic, ca doar nu degeaba arata ca un creier mic :D. Acestea contin mai multe complexe de vitamina B (riboflavina, niacin, thiamin, acidul pantothenic, vitamina B-6, acid foliar) si sunt o bogata sursa de minerale,asa ca pot rasufla usurata zicand iuhuuu, am rezolvat-o si pe asta.

Bonus din  partea mierii:

Ca este cel mai puternic energizant natural o stie intreaga lume. Dar mai stim si ca mierea contine peste 400 de substante organice care ii confera o valoare terapeutica uriasa. Organismul nu primeste doar caloriile de care are nevoie, ci si mineralele, vitaminele si enzimele. Apoi mierea este si un puternic antiinfectios natural, care actioneaza asupra principalelor sisteme si aparate din organism, dar si un puternic stimulent al digestiei si al metabolismului ce favorizeaza traficul intestinal, ajutand la eliminarea toxinelor din organism. 
Iar mierea de tei, cea folosita cu entuziasm de noi, are aroma cea mai placuta si mai puternica din toate tipurile de miere si este recunoscuta drept calmant, somnifer, anafrodiziac.

Acum ca am descoperit o noua pasiune, urmatoarele variante de crema pentru mic dejun implica niste scortisoara, niste carob, niste vanilie, niste migdale, niste nustiuce-mimaivine. Of course, nu toate in acelasi timp. Sau...who knows? :)

Pana una alta te poti inspira de aici, sunt variante cu toate ingredientele de mai sus.

Happy weekend mamas!






No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.