My Home Spa

Ce sa fie, ce sa fie?
Un weekend de rasfat cu Zuza. 



Reguli zilnice:
Scrub cu zat de cafea in fiecare zi (asa se explica borcanul cu zat de cafea din baie)
Folosim un detergent de vase eco, cu menta si eucalipt
Hidratare cu unt de shea, sau cocos dupa putinta

Rasfatul din acest weekend vor fi:
Hot bath cu saruri de baie
Masca pentru maini
Masca pentru talpi

Partea funny este faptul ca Zuza va avea ocazia de a face ea singura, cu manuta ei mare parte din aceste masti.

Pentru masca de maini se amesteca 3 linguri fulgi de ovaz, o lingura de ulei de masline, o lingura de lapte si o lingura de miere. Ii place tare sa amestece, si sa amestece, si sa amestece. Si asa eu nu mai am nevoie de blender :))
Partea de rasfat pentru mine este ca ei ii place sa aplice masca asta pe mainile mele :) Oh, I'm so lucky! Partea proasta e ca e asa relaxing ca ma ia cu somn :))
Cand imi revin din transa, dupa 30 de min, masca se curata cu apa calduta. 

La pauza ( ca la meci :D), servim un smoothie delicios cu lapte de migdale si banane. 

And back on horses, baby!

Masca pentru talpi este ceva ce mie personal imi cam intoarce stomacul pe dos din cauza mirosului, insa MamaProject sufera la frumusete . Cu o manata pisez o capatana de usturoi, cu cealalta ma tin tin de nas. Si o las pe Zuza sa amestece otrava asta cu ceva miere
Dupa 20 min in care se odihneste maclavaisul asta pe talpile mele il dau jos cu apa calduta. 

Zuza este mereu incantata sa participe la astfel de ritualuri. Pentru ca stie ca dupa ce eu am terminat cu tehnicile astea 'voodoo' pe ea o asteapta rasfatul suprem. 

O baie luuuuunga in care se poate balaci in voie, cu ceva apa de trandafiri si lapte de cocos. Mda, ea si Cleopatra. 
Un masaj dupa este obligatoriu, cu unt de cocos, presarat cu pupicei si gadilici, si tavalit printre asternuturi moi si proaspete. 
Nu stiu care din noi doua este mai incantata sa o rasfete pe cealalta, but we surely love this kind of day!

1 comment:

  1. nice ;) cat imi e de dor de o baie in cada...pfff nici nu mai stiu cum arata o cada de vreo 3 ani :(

    ReplyDelete

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.