Ginger&Lemongrass Tea ♥ A Love Story

10:00 AM



Am refuzat vehement sa devastez farmacia si m-am decis sa fac experimente pe mine si pe ZuZi. In  afara licorii care ne-a ajutat sa faultam raceala, un adjuvant spicy a fost si minunea asta de ceai. In prima zi am baut lesinate, fiecare in cate un colt de pat inconjurate de un munte de servetele. Din a doua zi deja ne-am facut un tabiet, si anume am servit ceaiul la masa, alaturi de Bubu si de Ariciu, si de o felie de tarta. 

Minunea care ne-a facut sa cadem in visare a fost chiar ceaiul de ghimbir & lemongrass., condimentat cu menta, lemn dulce, piper si galbenele, alaturi de cateva franjuri de coaja de lamaie. . 

Am ales ghimbirul pentru proprietatile sale antivirale si antifungice (ca sa nu mai spun ca e un redutabil dusman al cancerului, dar si al celulitei), lemongrass-ul pentru ca ajuta la febra, indigestie, raceala si la imbunatatirea sistemului imunitar. Lemnul dulce pentru ca are actiune expectoranta si emolienta, galbenelele pentru rolul lor antiinflamator, cicatrizant si antibacterian


sursa foto

Am pus intr-o oala jumatate de litru de apa filtrata, am lasat-o sa fiarba, am stis focul. 
Am aruncat la ochi in oala: o bucatica mica de ghimbir rasa,  lemongrass planta uscata, menta uscata,  lemn dulce pudra, putin piper negru si verde proaspat macinat, galbenele frunze uscate, coaja de lamaie rasa
Am lasat la infuzat 15 min. Am strecurat in ceainic, am adaugat cativa stropi de suc proaspat de lamaie.
Treaba asta e asa o nebunie spicy care a facut-o pe ZuZi sa se strambe intr-un fel tare caraghios, si pentru ca m-a facut sa rad cu pofta a continuat sa bea, doar ca sa ma distreze. 


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.