Proiect de weekend - TetraPack craft

Stiu, am absentat si de doua saptamani nu te-am mai inspirat cu nimic in weekend. Insa azi sunt hotarata sa imi iau revansa si sper sa iti placa.

Sunt mereu cu ideea de reciclare in cap. Poti sa spui orice, dar e boala grea la mine. Si intre noi fie vorba , sufar tare ca la noi in tara nu pot recicla asa cum o faceam intr-o tara mai civilizata, unde la fiecare supermarket mare sau mic gaseam un aparat foarte misto care imi "toca" la propriu aproape orice pet gol ce avem in geanta si ma rasplatea frumos cu nici mai mult nici mai putin de 25 eurocenti / bucata, sub forma unui bon, pe care il prezentam la casa si care mi se deducea la factura cumparaturilor. Fain nu? la un calcul simplu, iti convenea sa strangi absolut orice ca sa scazi ceva euro buni la cumparaturi si iti mai convenea si sa colectezi separat orice, cu atat mai mult gunoiul menajer, pentru ca altfel riscai discutii urata cu autoritatile :).



Nu dau lectii de morala, azi vreau sa te mai inspir cu lucruri care se pot face din materiale refolosibile, cum ar fi minunatul TetraPack, mai exact orice cutie de carton pe care o cumperi plina cu lapte sau sucuri.

Si pentru ca online-ul international ne da clasa la asa idei de recilare si nu m-am putut hotara azi sa raman la una singura, o sa iti dau mai multe solutii despre cum poti folosii aceste cutii , pentru diferite scopuri. Ramane sa descoperi , de data asta, chiar tu, modalitatea de asamblare si confectionare.

lilla ne arata cum sa construim barcute 
tot lilla ne invata cum putem face lampadare frumoase
aici gasesti idei simple si minunate
poate doresti o cutie de depozitare.simplu de facut aici

sau o minunata si deosebita casuta pentru vrabiute gasesti aici

sau poate chiar un minunat obiect decorativ aici

Sper sa gasesti ceva pe gustul tau si sa ai indrazneala sa le confectionezi. Pe mine una deja ma incanta cateva idei. Te invit cu drag sa imi spui ce ai reusit :)!

O duminica minunata tie si celor dragi!

No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.