O saptamana de toamna si 5 tarte de vis

Nu stiu altii cum sunt, dar eu in saptamana mea de glorie, cea cu febra 39 si o ZuZa fara voce din motive de laringita agresiva si cam neinvitata, ei bine am dezvoltat un obicei prost, pe numele lui pate sablee. Cica e french, dar din partea mea poate sa vina si dintr-un trib din Hafrica, tot mi se sterpezesc dintii pronuntandu-l.

Noh si am practicat acest voodoo cu noul meu prieten, acest sablee cu pate, in diverse forme aromate:


ba cu gutuiiiiiii, ba cu mere, ba cu pere, ba chiar cu dovleac, ba m-am enervat si am trantit si una cu mere si dovleac. Trust me, e de neratat sezonul asta!

PS: azi am facut niste fandari pe langa niste smochine, dar intr-un final am cedat si nu le-am mai lasat sa se abureasca in tarta. Am zis!


No comments:

Drepturi rezervate MamaProject.Blog creat low budget cu mesaje high level. Powered by Blogger.